Dag 5 - Reisverslag uit Karolów, Polen van Antoniow76 - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Karolów, Polen van Antoniow76 - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Emiel

26 April 2018 | Polen, Karolów

Vanmorgen zijn we begonnen met ontbijten. Dit keer waren Harm en ik zelf degene die het ontbijt, de lunch en het avondeten moesten voorbereiden. Nadat we gezellig met z'n allen hebben ontbeten, waren de taken verdeeld in groepjes en hebben we de benodigde gereedschappen bij elkaar gepakt. er gingen 2 leerlingen met Timo mee om te gaan zagen in een bos verderop. Dit is het bos van een buurman van Rex en hebben we de opdracht gekregen om het bos een beetje uit te dunnen. De andere leerlingen en begeleiders zijn bezig geweest rond om het landhuis. Er zijn namelijk 2 leerlingen samen met Jorrit bezig geweest met het maken van een nieuw terras. ook zijn er 2 leerlingen verder gegaan met het kippenhok opbouwen samen met Rob. En zelf ben ik samen met 2 andere leerlingen en Harm wilgen wezen zagen achter op het land van Rex. Wanneer sommige groepjes klaar waren hebben we de andere groepjes nog geholpen met het afronden van hun werkzaamheden of nog een paar kleine klusjes gedaan zoals brandhout voor het kampvuur opstappelen, laag hangende takken weg wezen zagen zodat andere boompjes niet verhinderd werden door de grote bomen. Toen we allemaal klaar waren hebben we met z'n allen het gereedschap opgeruimd en zijn we aan het avondeten begonnen. Na het avondeten heb ik samen met Harm afgeruimd en alles opgeruimd en werden de laatste dingen buiten nog even opgeruimd. Daarna had je tijd voor jezelf en hebben we gezellig de dag afgesloten rond om het kampvuur.

• 27 April 2018 - 12:07

Chantal Ter Steege:

Hallo,
    Als ik de berichten zo lees dan hebben jullie een leuke en productieve week gehad.
    Mooi zo! Wens jullie voor morgen een goede terugreis en daarna een welverdiende vakantie!!
    We zien elkaar maandag 7 mei in Almelo. Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groet,
    Chantal ter Steege